Учесници ће показати способност да користе приступ учења заснованог на проблему (проблем басед леарнинг – ПБЛ) за процену детета/ученика за потребе примене ААК.
Учесници ће применити ПБЛ како би разговарали о томе како ће се Партиципативни модел користити за усмеравање процене детета са сложеним физичким инвалидитетом и сложеним комуникацијским потребама.
Учесници ће применити ПБЛ да идентификују како би прикупили информације о корисниковој визији, слуху, физичким, когнитивним, понашању и комуникацијским способностима.
Учесници ће научити како да користе прикупљене информације за доношење одлука о методама приступа и одабиру речника.
Учесници ће применити ПБЛ да идентификују како би прикупили информације о образовним потребама, образовним окружењима, окружењу за учење, групи вршњака, подршци унутар образовне институције.